loading...
سايت سرگرمي , و متنوع و تفريحيGARTALL
آخرین ارسال های انجمن
BaranFater بازدید : 316 1392/11/01 نظرات (2)

http://up.gartall.ir/up/porsesh-o-pasokh/Pictures/index.jpeg

هر رفیق راهی با من دو سه روزی همسفر بود 
ادعای هر رفاقت واسه من چه زودگذر بود 

 

هر کی با زمزمه‌ی عشق دو سه روزی عاشقم شد 
عشق اون باعث زجر همه‌ی دقایقم شد 

http://s1.picofile.com/file/7323263759/More.gif

 

من همونم که همیشه غم و غصه‌م بیشماره 
اونی که تنهاترینه، حتا سایه هم نداره 

 

این منم که خوبیام‌و کسی هرگز نشناخته 
اون که در راه رفاقت همه‌ی هستی‌شو باخته 

 

هر رفیق راهی با من دو سه روزی همسفر بود 
ادعای هر رفاقت واسه من چه زودگذر بود 

 

هر کی با زمزمه‌ی عشق دو سه روزی عاشقم شد 
عشق اون باعث زجر همه‌ی دقایقم شد 

 

اون که عاشق بود و عمری از جدا شدن می‌ترسید 
همه‌ی هراس و ترسش به دروغش نمی‌ارزید 

 

چه اثر از این صداقت، چه ثمر از این نجابت 
وقتی قد سر سوزن به وفا نکردیم عادت 

ترانه‌سرا: ﺑﻴﮋن ﺳﻤﻨﺪر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1392/11/03 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید من هم یک وبلاگ دارم اگر مایل به تبادل لینک يا تباىل بنر و لوكو هستید مرا با مشخصات زیر لینک کنید و بعد به من خبر دهيد تا شما را لينك كنم

.:مرکز دانلود موبایل و کامپیوتر:.
http://sarzamindownload.blogfa.com

code banner weblog ma :


code logo ma :


page rank ma:2
پاسخ : سلام ممنون خبر ميدم

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1392/11/02 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

من لینکت کردم. تو هم من رو بلینک
پاسخ : باشه


کد امنیتی رفرش
تبليغات


دانلود


http://upgig.zgig.ir/uploads/138866658603131.gif


اسمس




اخبار روز فوتبال


قالب اسپورت



آبای بلاگ



همدان هوادار


درباره ما
Profile Pic
بنام خدا سلام دوستان گرامي به وب سايت خودتان خوش امديد هدف از ايجاد سايت ايجاد محلي متنوع و سرگرمي براي كاربران لطفا براي تبادل لينك مارا بانام" متنوع وسرگرمي" لينك كرده و اطلاع دهيد تا لينكتان در سايت قرار دهيم و يا از تبادل لينك اتوماتيك استفاده كنيد با ارائه نظراتتان اعم از تشكر انتقاد پيشنهاد و هر موضوع ديگري ما را از وضعيت سايت باخبر سازيد. باتشكر فاطر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ارتباط شما با سايت از طريق:
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 124
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 13,734
  • بازدید کلی : 243,884