loading...
سايت سرگرمي , و متنوع و تفريحيGARTALL
آخرین ارسال های انجمن
BaranFater بازدید : 745 1392/09/27 نظرات (0)

http://up.gartall.ir/up/porsesh-o-pasokh/Pictures/%DA%86%D8%B4%D9%85.JPG

اگر می‌خواهید چشم‌های‌، زیبا و جذاب داشته باشید، بدون آنکه پول زیادی خرج کنید برای یک بار هم که شده به شیوه کلئوپاترا آخرین امپراتور مصر باستان عمل کنید و با کمترین هزینه سلامت و زیبایی چشم‌های‌تان را تضمین کنید.
7 راه جدید برای زیباتر کردن چشم
اگر می‌خواهید با یک تیر ۳ نشان بزنید این مطلب را از دست ندهید. اگر می‌خواهید علاوه بر سلامت چشم‌های‌تان، زیبایی و جذابیت آنها را چندبرابر کنید بدون آنکه پول زیادی خرج کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده به شیوه کلئوپاترا آخرین امپراتور مصر باستان عمل کنید و با کمترین هزینه سلامت و زیبایی چشم‌های‌تان را تضمین کنید.
مژه‌های بلند و خوش حالت می‌خواهید
نسخه کلئوپاترا را تکرار کنید                                       http://s1.picofile.com/file/7323263759/More.gif

 

BaranFater بازدید : 358 1392/09/21 نظرات (0)

http://up.gartall.ir/up/porsesh-o-pasokh/Pictures/%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86.%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A2%D9%84.JPG

کشف شخصیت واقعی مردها بدون نقاب و رسیدن به واقعیت طرف مقابل از دغدغه‌های قدیمی و همیشگی خانم ها بوده و هست. شناخت عمقی مردان مشکلات و سوءتفاهم‌های‌تان را کم می‌کند و باعث برقراری رابطه بهتر بین شما می‌شود.

کشف رازهایی از دنیای پر پیچ و خم مردان و توجه به آنها نه تنها به شما در تصمیم‌های‌تان کمک می‌کند بلکه با نگاهی تازه شما را وارد افکار و سیاست‌های مردانه می‌کند.

حالا اگر روی معنی کارها و اخلاق همسرتان حساس شده‌اید چند نکته ساده اما اساسی در مردان را بشناسیدhttp://s1.picofile.com/file/7323263759/More.gif

 

BaranFater بازدید : 237 1392/09/13 نظرات (0)

http://up.gartall.ir/up/porsesh-o-pasokh/Pictures/33.JPG

در ازدواج وقتی یکی از دو طرف خیانت می کند، طرف دیگر نابود می شود. همیشه روحش پریشان و ذهنش مشغول است که چرا؟ چه کم گذاشتم؟ چه کار کردم؟ چه نکردم؟ و ... اما این سوال ها بیهوده هستند. نتیجه ای جز تراشیدن روح آدمی ندارند.


مساله خیانت در همه دنیا هست و بیشتر میان مردان عمومیت دارد. در جامعه ما نیز این مساله هر روز بیشتر می شود.

در میان آشنایان، دو نفری که تصور می کنیم خوشبختانه در کنار هم زندگی می کنند، ناگهان از هم جدا می شوند. یا دچار مشکلات بسیار می شوند و همه آن علاقه یک شبه از بین می رود.
اما واقعا دلیل خیانت مردها چیست؟ چه می خواهند که ندارد؟
به دنبال چه هستند که در زن های دیگر پیدا می کنند؟
در این مطلب 8 اعتراف مردان خیانت کار و دلیل آنها برای خیانت را آورده ایم شاید تا با مغز و طرز فکر این مردان بیشتر آشنا شویم.

BaranFater بازدید : 266 1392/07/19 نظرات (0)

جابر ابن حیان اولین شیمیدان ایرانی

جابر ابن حیان

ابو موسی، جابر بن حیان، کیمیاگر برجسته ی مسلمان، در سال ۱۰۰ ه.ش به قولی در شهر طوس از توابع خراسان دیده به جهان گشود. مدت کوتاهی پس از تولدش، پدر او که یک دارو ساز شناخته شده و پیرو مذهب شیعه بود، به دلیل نقشی که در بر اندازی حکومت اموی داشت، دستگیر شد و به قتل رسید. جابر به نوشته های باقی مانده از پدرش علاقه مند شد و به ادامه ی حرفه ی او پرداخت. او با شوق و علاقه به یادگیری علوم دیگر نیز می پرداخت. همین، سبب هجرت او از ایران به عراق شد. او در کوفه، در محضر امام جعفر صادق قرآن و دیگر علوم را فراگرفت. کتاب ها و رسالات متعدد جابر، سال ها بعد از او، توجه کیمیاگران اروپایی را به خود جلب کرد.

تبليغات


دانلود


http://upgig.zgig.ir/uploads/138866658603131.gif


اسمس




اخبار روز فوتبال


قالب اسپورت



آبای بلاگ



همدان هوادار


درباره ما
Profile Pic
بنام خدا سلام دوستان گرامي به وب سايت خودتان خوش امديد هدف از ايجاد سايت ايجاد محلي متنوع و سرگرمي براي كاربران لطفا براي تبادل لينك مارا بانام" متنوع وسرگرمي" لينك كرده و اطلاع دهيد تا لينكتان در سايت قرار دهيم و يا از تبادل لينك اتوماتيك استفاده كنيد با ارائه نظراتتان اعم از تشكر انتقاد پيشنهاد و هر موضوع ديگري ما را از وضعيت سايت باخبر سازيد. باتشكر فاطر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ارتباط شما با سايت از طريق:
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 124
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 13,668
  • بازدید کلی : 243,818